loading...
صالحین مهدی (عج)
صالحین مهدی بازدید : 45 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)
گفتگوی فقیر و بچه همسایه... قسمتی از فرمایشات مرحوم آیت الله بهجت(ره)

روزى داخل اتاق نشسته بودم به گونه اى كه صداى دم درِ حياط را مى شنيدم، بچّه همسايه دم در بازى مى كرد فقيرى آمد و به او گفت: برو از خانه تان چيزى براى من بياور. بچه رو به فقير كرد و گفت: خوب، برو از مامانت بگير....

فقير جواب داد: من مامان ندارم تو برو از مامانت بگير و بياور.
آقاى بهجت مى فرمودند: من از اين گفتگوى بچّه با فقير يك نكته دستم آمد، با خود گفتم اين بچّه آن قدر به مامانش اطمينان دارد كه فكر مى كند هر چه بخواهد از او مى تواند بگيرد.

ايشان چنين نتيجه مى گرفتند كه اگر ما به همين اندازه كه اين بچّه به مادرش اطمينان دارد به خداوند اطمينان داشتيم و تمام خواسته هاى خود را از او درخواست مى كرديم، هيچ مشكلى نداشتيم و همه كارهايمان درست مى شد.

به نقل از رایة العباس گرگان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ترسم از اون روزیه که تو بیایی و من تو خاک باشم آقا… ترسم از آن روزیه که تو بیایی و من نباشم آقا… آقا این دل ها گرفته! این دل ها مرده! این دل ها خسته شده…
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ختم صلوات برای ظهور و سلامتی امام مهدی (عج) ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 611
  • بازدید کلی : 5,521
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش